Alapszolgáltatás

  • minőségüggyel kapcsolatos bármilyen jellegű (rendszer, vevői, dokumentációs, kommunikációs, egyéb) kérdés, probléma esetén telefonos- emailes támogatást biztosítunk
  • ügyfélszolgálati idő: hétköznap: 8:00 - 18:00
  • ha a problémával kapcsolatos dokumentáció, formanyomtatvány minták szükségesek, azt is rendelkezésre bocsátjuk kivonatban (pl: szabvány egy pontja)

EZÜST

szolgáltatások az ALAPSZOLGÁLTATÁSON felül:

  • speciális folyamat audit a vevő egy kiválasztott folyamatára gyökérok meghatározással, helyesbítő intézkedés javaslattal

ARANY

szolgáltatások az EZÜST SZOLGÁLTATÁSON felül:

  • nyomtatványok, adatbázisok fejlesztése, elkészítése
  • minőségüggyel kapcsolatos stratégiák, tervek, víziók tervezése, megosztása
  • folyamat audit a vevő egy beszállítójánál a vevő által egyeztetett követelmények alapján

általános belföldi díjszabásaink